05 August 2010

Di Sini Kasihku/ Wangku Tertumpah

Merayau rayau di internet, cuba menyelidiki company lama saya, rupanya ada / masih ujud company lama saya bekerja terdaftar di google, di tempat lama spt mana tertera peta di bawah ini.

PT Gas & Ironworks Sdn Bhd

Nama se'gah' companynya - walaupun saiz company ini kecik tetapi income tahunan yang dikacupi well enough untuk menyara beberapa pekerja wanita (sahaja) di opis itu.

Di sini juga saya, detik pertama berjumpa dengan Afdiz dan bagaimana Afidz telah mengubah hidup saya dari senang lenang kepada tak rasa duduk senang. Afidz juga telah merubah hidup saya yang concentrate kerja hanya, ke concentrate kepadanya sahaja.

Pelbagai pengalaman pahit manis di company ini - Aditya Syailendra@ayah - beliau adalah lelaki melayu(indonesia actually tapi dari rumpun melayu) terakhir yang paling baik pernah saya jumpa di atas muka bumi Allah ini. Saya pasti and walau tidak sangat mengharap tidak akan berjumpa lagi dengan insan lain sebaik Aditya.






Pada tuhan saya mohon akan diketemu insan sebaik beliau sehidup semati.

Insya-Allah...

No comments:

Post a Comment