04 August 2010

04/08 - Cepatnya masa berlalu...

Sedari dari peraduan yang panjang di waktu siang, terus mandi - bersih diri - dhuha dan bersiap untuk ke petronas pump station di pandan indah untuk withdraw duit CIMB RM100 untuk Nik Muhaimin Bin Nik Ngah. Digunakan untuk duit makan dan tambang bas - katanya...

Kata sapa? KATA KAOOOO

selepas itu, i called him and said the money was ready for withdrawal at his end. Afidz tak sihat katanya panas kat luar, nak tidur.

nak sambung tidur? senangnya hidupnya...

I makan di restoran - ada adik adik NANO turut menjamu selera - Harga makanan RM6.00 (air minum - RM1.00) ada ambil daging sebab tula naik sikit budget makan tengaharinya.

Selepas makan settlekan kerja sikit - update FB dan inform customers yang hampers out for sale now!

bila adzan kedengaran, i nak tidur nappy nappy sekejap tapi sesedar dah pukul 5.39 (sampai kan yati called i tak hangkat!)
Afidz ada called petang, then i message (seandainya pulang ke KL semula, sama2 kita kerjakan bisnes ini - carik duit bersama - dah kering)



Then i jogging - balik sembahyang - kerja - 12.00 turun makan sahur .
ada adik adik (GB) depan I buat kecoh aje. Biasalah waktu ketika yang sama I pun ada kecoh jugak. Lepas makan sambung kerja. Box File label dan update FB and blog. Masa ni jam pukul 5.00 pagi sudah.

No comments:

Post a Comment